30 юли 2008

Търси се...

С тая работа не ми остава време за мен.Даже един пост не мога да драсна.Постоянно някъкви задължения се намират-работа,бира,работа,бира,бира,бира,работа и така си минават дните.Та,реших да си назнача лична асистентка тип "модератор",която да отнеме част от задачите с които трябва да се занимавам.От утре по рекламните страници ще се появи и кратка обява,която ще гласи:

В момента търся модератор на моя живот с отлични познания по кама сутра,готвене,чистене и пране. Идеалният кандидат за тази позиция има поне 2 год. опит в гледането на мързеливи мъже.
Работата е свързана с разработката на приложения и опции на тенджерите в кухнята ми. Трябва да има отличен френски,да прави страхотно кафе,работа с frameworks (CookDev,SuckMe и FuckMe) и желание за работа
в динамична атмосфера с ежедневни предизвикателства, граничещи с невъзможното.
Заплащане: в натура, месечно + бонуси

Заинтересованите от работното място да ми изпратят CV,няколко голи снимки в цял ръст (може и само по-същественото),каса бира и мезе по избор на моя адрес,или да ме търсят по кръчмите.