30 юли 2008

Квартални бисери

 

Дръната: Маги, ти си супер неудобна за влачене.

Дръната: Хралупа пълна с продукти (отказ от „Червената шапчица” ).

Дръната: Много мъ’ сърбят комарите.

Кала: ‘Що не се гвмурнеш в плочата?

Йоцо: Кой ми бърка у гъза?

Боско: Айде някой да ме погали по хуя, че ми е много зле.

Кала към Боско: Айде стани ми от чашата.

Дългия: Абе тая кола цяла нощ я е пекла слънцето.

Ивчо: След 3 дена мъчения ..........забравих да си обърша гъза.

Боско: Тъз лампа е по-светло силна.

Кала: Тръгнали са русенски глупаци да развяват 3 кила ташаци.

Ивчо: Имам парфюм в окото.

Дръната: Изгасете лампата, че много ме напече.

Милена: Много мъ драска по дясната цицка-и от пред на гърба.

Дългия: Дърта, дърта, ама като влязох взе да се озърта.

Боско: Снощи цял ден не съм спал.

Боско: Бирата ми беше на половина, а сега е на една втора.

Дългия: Оле омаля ми ръката да си бъркам у носа.

Боско: Служи ми джводка в друга стая. (водка в друга чаша)

Ивчо: Ние сме големи напушени.

Боско: Къде е оберизмислителя. (ароматизатора)

Кала: Сега ще разперя крила...

Йоцо: Туй вино е смляно с водка.

Дръната: Маги, представи си, че съм бате Енчо и почни да ми пъшкаш.

Йоцо: абе туй вино мирише на пот.

Йоцо: Маги, ако искаш да си поговорим пиянски по русиански.

Йоцо: Елен с грация на стриптизьорка.

Боско: Извън покрито замещение. (извън закрито помещение)

Цецо: Ебахти, искам и аз да имам една кола и да си разхождам путката наляво-надясно