30 юли 2008

Бисери от казармата

Не че съм ходил в казармата де ама попаднах на един форум...4 страници пълни до горе с простотия.Голям смях голямо нещо.Поизчистих ненужните работи и глей кво се получи:

Бомбите падат не само по сушата, но и по островите.

На ти боя и четка. И така си прецени времето, че да ти остане от боята.

Всички команди се изпълняват наляво, с изключение на тези, които се изпълняват надясно.

Ще се движите по квадрат с четири страни така, че да се образува кръг!


Какво е това нещо, бе? Как може копчето ти да виси на конец от тел?

Ставането е сутрин, точно в пет, независимо колко е часът!

Построили сте се под формата на буквата... на буквата... Абе нема такава буква!

Не ме правете на луд, аз да не падам за първи път от Марс!

Танкът, това е силно противотанково средство...

Кубинките се лъскат вечер, а на сутринта се обуват на свежа глава...

Гората се счита за непроходима за танкове, ако дебелината на дърветата е три пъти по-голяма от теглото на танка...

Военното възпитание съществува и в други държави, в това число и чуждестранни.

Всички по окопите, а останалите след мен...

Какво?! Къде си бил? В тоалетната? Абе вие още малко и на театър ще почнете да ходите...

Майорът никога не бяга, защото в мирно време ще предизвиква смях, а във военно - паника...

Не насочвай оръжието към хора, дори и ако е заредено!

Не мога да разбера кое привлича повече вниманието ви: това, което ви говоря, или умрелият гълъб, който лети над столовата...

Автоматът работи така: едно, две, три - и вас ви няма...

За да сте готови за вдигане под тревога, трябва да си слагате панталоните, сгънати върху нощното шкафче с дюкяна, насочен към вратата...

Курсант, не правете умни физиономии, не забравяйте, че сте бъдещ офицер...

И запомнете, командирът на батальона не ходи пеш, той взима със себе си ГАЗ-66 или заместник-командира.

Противогазът действа в радиус 30 минути.

Вчера проверих под креватите ви. Направо не ми е ясно как живеете там.

Кой е онзи с червения нос като краставица...

Този отровен газ предизвиква главоболие в ставите и костите...

Не е необходимо да се мият коридорите ежедневно. Достатъчно е всяка сутрин.

Мините биват танкови и противотанкови.

И така колеги, не се притеснявайте да работите с източници на радиация. Това е напълно безопасно. Ето например някои офицери от флота седят по 3-4 години на атомните подводници, а в това време жените им раждат съвършено здрави деца.

Бързо ринете снега, докато не се е разтопил...

Ти може да не блестиш с ум, но обувките ти задължително трябва да блестят...

По време на поход на войниците се полагат по 20 грама масло. 15 грама сутрин и 15 - вечер.

Защо си такъв брадат, бе? Като малък не са ли те учили да се бръснеш?

Не ме принуждавайте да лишавам вашите бъдещи деца от баща...

Няма ти я иглата а? Колко пъти ще ви казвам да си надписвате вещите?

Офицер диктува задача: Летят 200 изтребителя и 100 бомбардировача - всичко 400 самолета!
- Ама г-н офицер... не излизат!
- Е... аз така.. на око!

Изчезнал ми е единия ботуш, и ако утре видя някой с три ботуша да му мисли!

Варосайте бордюрите в черно!

Бомбите падат под прав ъгъл 60-70°!

Манерките трябва да са винаги пълни с вода. Ако хвана някой с празна манерка, ще му я изсипя във врата!

Аз не съм казал, но пак ще повторя!

С левия крак ще стъпвате на левия ритъм на барабана!

Край поста се чуват стъпки. Протича следният диалог:
- Стой! Кой идва?
- Снежанка и седемте джуджета. (Разводача и смяната)
- Снежанка при мен, джуджетата на място. (Разводача при мен, останалите на място)
В този момент от храстите излиза дежурният и казва:
- На Снежанка 7 дена, на джуджетата по 5 дена арест.

Който няма химикалка да даде на другаря до себеси.

- Роти, миррно! Никой да не мърда чрез движение! Сред вас има едни характери, които си хвърлят угарките по пода, а за това има специални помещения. Други се разхождат из коридорите като някакви призраци, а трети отварят прозореца да влиза атмосфера. Аз няма да наказвам, не е начинът по този. Ще ви тегля куршума и нищо подобно. Нощес хванахме в коридора едно парче месо. Ще го вземем и ще му закърпим гъза с голямата губерка. Роти, мирррно! Иванов - дай тон за песен.
- За коя песен г-н старшина?
- Абе ти дай тон, пък после ще видим!
... започва песента ...
- Там отзад някои не пеят, но аз ги чувам!
- Ние сме в пауза г-н старшина.
- И паузите ще пеете! И като кажа "Лягай в локвата" ще лягате! За наказание бегом от мен до другото дърво и обратно!

Г-н генерал, моля вземете баката с помията да козирувам на старшината, че той много наказва.

Старшината е майка на ротата....Жената на полковника е подполковника.

Малкият син на полковник е с него в джипа по време на учение. Скучно му е започва да нарежда.
- Тате, тате - искам слончетата да тичат.
- Не може татьовото, уморени са слончетата.
- Татееее, иииискам слончетата, искааам.
- Виж ги едвам се влачат, нека си починат малко.
- Иииииискаааааам слооооончееееее - реве малкият.
- Е, добре! Рота, газ! Бегом марш!

Когато вие ме уважавате и аз ви уважавам и когато аз ви уважавам и вие ме уважавате и обратното!!!

Старшина обяснява на войниците:
Сега вие се смеете и аз се смея с вас, но като падне атомната бомба ще си разменим местата!

Защо сакъснявате?Когато кажа че има строй в и 10 ще идвате в и 8,когато кажа че има строй в без 10 ще идвате в без 8!

Който е прост и не помни-да си записва като мен.

Караул на пост чува стъпки.
- Стой! Ще стрелям!
- Добре, стоя.
- Добре, стрелям!

Ефрейтор пред строя:
- В армията ще служите по двайсет и пет часа в денонощието.
Глас от строя:
- Но денонощието има само двайсет и четири часа.
- Първо, ако искате да кажете нещо, то стоите си и си мълчите. А второ: войникът в армията става с един час по-рано!

Всички трябва да сте облечени в еднаква форма... Ако половината от вас са с ръкавици, то и другата половина трябва да си сложат ръкавици. Обаче ако половината от вас са без ръкавици, то другата половина трябва да си ги свалят!

- Шшшш къде бяхте ве?
- Да си вземем по един душ!
- И после да върнете душовете!

Старшината към войник наскоро преживял разочарование в любовта и хлипа в строя: "Митев, още ли я преживяваш тая??Ква е тя такваз жена ве, да не сере крем ванилия?"

2 коментара:

Игри каза...

Няма как да не напиша
Супер смях хаха. Страхотна сбирка от военни бисери

http://www.bgstuff.net/vreme-za-gubene/gadaene каза...

Аз не съм казал, но пак ще повторя
хахах нема такива изрази