28 ноември 2008

And the winner is...


Искам да благодаря на майка ми, баща ми, продуцентите ми - Загорка АД (без вас нямаше да съм същия) и Жоро, който ме награди с престижното отличие "Kreativ Blogger". Тази награда е специална за мен заради причината, която ми е спечелила отличието:

"Заради това, че е най-стабилният пияч измежду блогърите"

Традициите повеляват, получилият призванието да сподели 6 причини, които радват живота му. Понеже съм простичък (да не кажа прост!) човек, ме радват простички работи, от сорта на:

  1. Загорката
  2. Добрите приятели, с които да си я пия
  3. Една девойка
  4. Покривчето над главата ми
  5. Онези 2 дни от седмицата, в които си почивам
  6. Петъчната вечер, заради която си почивам в тези 2 дни

Достатъчни са нали? Нека не бъдем алчни, и това стига за да се чуства човек щастлив!

Аз от своя страна, като носител на тази награда трябва да посоча 6 заслужили дейци на блог делото, които да продължат веригата:

  1. Комшията - Не човек, а машина! Хем работи тройно, хем пие двойно, хем успява да погледне живота от веселата му страна
  2. Krasitta - Може да те разплаче от смях докато я четеш
  3. GaN - Будната мисъл на рийдъра ми
  4. Playboy Monitoring - Розовият хай-лайф поглед
  5. Voxy-Spot - И не толкова розовият език описващ нещата около нас
  6. Прозорецът - Не връщам жеста, просто тук има какво да се прочете

1 коментара:

GaN каза...

Благодаря! Наистина ме трогна!