30 юли 2008

Баща на брат си

Софи Маринова пак решила че ще вдига сватба.Жениха е сина на предишния и приятел,който е и баща на детето и,а то се пада брат на бъдещия и съпруг.Звучи малко объркано и много напомня на сюжет от сапунен сериал.Няма да ви занимавам с подробности,а ще ви опиша сложната ситуация с текст на "Черно фередже" който е идеален за целта.

 

Какво чудо стана с мене и с баща ми,
преди три години умира майка ми,
татко вдовец стана, аз като сираче
и в наща къща тръгна друго яче.
Двамата с татко станахме бекяри,
няма кой да пере, кой чорба да свари
и ме принудиха в близката родичка
аз да се оженя за една вдовичка.
Моята вдовичка щом ми тя доведе,
що е то да знае да тъче и преде,
дъщеря красива, стройна като мене,
двадесет годишна, само за женене.
Това чудо стана по грешка на баща ми,
тайно се залюбил той с дъщеря ми,
не мина се и време и тя му пристана
и така на мене тате зет ми стана.
Не мина се и време, роди им се детенце
и това детенце и то род си има,
мене брат се пада на баща ми внуче
и родата наша почна да се суче.
Сега татко има седем дечурлига,
моята вдовичка роди две и стига,
мойте са им лели, те пък са ми братя
и си объркахме с татко ни родата.