30 юли 2008

The Big Trip



Ден 1ви



След 48 часово никък неудобно пътуване най-накрая пристигнах във
Валенсия!Успях да дремна малко в автобуса но не достатъчно и като се
настаних в квартирата дремнах още малко.Сутрешна подготовка към 9-10
часа и бегом към плажа.А там кво да видя?Цици...много цици,голи
цици,голям брой от тях силиконови!С радост установих че около 70% от
жените тук се пекът както вече казах по цици!.Е да ама не всичко беше
толкова розово колкото изглеждаше.Не спокойно мъжете не се пекът по
патки.Слава Богу!За жалост около 90% от собственичките на въпросните
цици не струваха.Останалите 10% стават и нито една с перфектната
комбинация от (.)(.) и останалите компоненти :( Имам и снимков материал
но поради горе изброените факти няма смисъл да показвам.Ако се намери
нещо качествено ще го споделя спокойно!Появиха се някви кофти облаци вдигнах кърпата и на разходка по плажната ивица да проверя дали все
пак няма някоя сеньорита която си заслужава вниманието.Е нямаше ама
намерих страшен квартал към края на плажа."Малката Венеця" му
викали.Канали с малки яхтички около тях страшно красиви разноцветни
блокове.Не мога да ви опиша колко е красиво.Вижте от снимките по-доло!



Ден 2ри



Ставам с нагласата да ходя на плаж в едно близко градче Cullera(на
български звучи като холера,кофти ама кво да прайш),вдигам щорите
отварям прозореца да кажа здрасти на сутрешното слънце и...насреща ми
се пулят няколко облака.Седят и се чудят "да се изсипем ли сега или да
го изчакаме тоя да отиде до Cullera".Но това не плаши сърцата
наши!Стягаме екипировката и палим кецовете към въпросното градче,което
от високо се оказа много красива картинка.Има си скали някакви и една
крепост някъде там.Крепост с църква от тея дето ги дават по телевизията
как ходят всяка неделя сядат на пейките и се молят.Много е красива
специално тази.Като се оправи времето ще отида до голямата катедрала
тук във Валенсия и ще има снимки и от нея обещавам!



Ден 3ти



Ставам 1 час преди алармата щото прозореца ми гледа към главна улица и
колите са бая шумни.Нищо че има ролетни щори и добра дограма.Чува се все
едно минават точно до леглото ми.Ужас!Най лошоте е че се чува че колите
газят из някакви локви което ще рече че дъжда от снощи не е спирал.И
днеска няма да има плаж :( Е аз за какво дойдох тука?!Решавам че дъжда
не е толкова силен че да си вземам чадър и се запътвам към Carrefour-а
които е на 5мин път от вкъщи.Стигнах половината път и осъзнавам че
съм направил голяма грешка като не си взех чадъра.Паркинга на въпросния
магазин е като малко езерце а на мен обувките ми вече джвакат яко.Айде
ще го преживея.Но няма да преживея че дойдох до този огромен магазин и
не видях нищо интересно.Айде пак към вкъщи под вече намалелия
дъжд.Намалял ама за малко!Точно на 20 метра от магазина така заплющя пак
че парка "Сухата река" през които минавам вече е само "Река".Взимам си
чадъра и до близката интернет зала-спокоен че вече няма да ме вали.Нищо че вече
сам мокър.Спрях се да изпуша една цигара преди да вляза а някакъв от
залата излиза и ми приказва нещо на испански.Sorry брат i don`t speak spanish.Като почна да се върти около колата си разбрах какво ме е
питал.Тоя Мерцедес твоя ли е.Някои си беше спрял Мерцедесчето зад него и
нашия човек не може да излезе :) Ква била далаверата?Тука спират зад
теб,запушват ти пътя но си оставят колата на свободна така че да можеш
да я изместиш с бутане за да не ти пречи.Нащо момче супер енергично
почна да бута мерцедеса обаче не го бърка че пред него има някаква
друга барака.ТРЯС във въпросната барака.Нашия човек въобще не
ебава.Хвана бараката и я засили към баничарката пред нея.ТРЯС.Нашия
още по неебателен подхвана пак Мерцедес-а и пак ТРЯС в предната
барака.Качи се супер спокоен пича в Форд-а си и си замина,а аз влязох
да ги пиша всичките тея глупости и вече съм от 6 часа тук а на вън
продължава да вали.

Цък към снимките